Effie

Effie 2.0 - a K&H: üzletet ide! kapta a Platina Effie-t

Nagyszabású ünnepségen díjazta a szakma ezúttal is az Effie-re nevezők idei teljesítményét november 22-én a Vigadóban megrendezett Díjátadó Gálaesten. A megújult verseny eredményeként - a Platinával együtt - összesen 36 díjat adtak át a szervező szakmai szövetségek elnökei, és az Effie támogatói.

A 7 Arany, 14 Ezüst és 14 Bronz Effie-t azok a 2016.01.01. és 2017.08.31. között Magyarországon futott kampányok kapták, amelyek a kiírás szerint igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak, a kétfordulós, közel 100 fős zsűrizésen pályaművükre a legtöbb pontot kapták. A végső pontszám kialakulásánál a kihívásra, az ötletre, a kreatívra adott pontok 23,3%-23,3%- 23,3%-os súllyal, az eredmény bemutatására adott pontok 30% -os súllyal számítottak, ezzel is aláhúzva: az Effie nem kreatív verseny, s mint ilyen, egyedülinek számít a nemzetközi porondon. A hatékonyság Oscar-díjának is nevezett, a világ több mint 40 országában jelen lévő Effie 16. hazai megmérettetésén a Platina Effie-t az Üzleti kommunikáció (b2b) kategória döntőbe jutott és arany Effie-t nyert pályaműve kapta. A rangos elismerést a K&H: üzletet ide! kampányért adták át a K&H Banknak és az OMD Hungary-nek.

Az Effie-n díjat kapott alkotások részletes listája letölthető innen

Az Effie-n csak eredményes kampányokkal lehet és érdemes indulni, ezért elismerés illet minden további pályázó megbízót és ügynökséget! Final List letölthető innen

Az Effie a marketingkommunikációs iparág egyik legkiemelkedőbb megmérettetése világszerte. Az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely a kommunikáció legfőbb célját, az eredményességet, az üzleti sikert díjazza. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi. A díjat 1968-ban az Amerikai Marketing Szövetség alapította New Yorkban. Jelenleg több mint 40 országban rendezik meg világszerte.

A 16. magyarországi Effie támogatói és együttműködő partnerei:
Central Médiacsoport, Ringier Axel-Springer, KPMG, Kantar Millward Brown, NewAgeAdvertising RentIT, Marketing&Média, mmonline, gifie.

A Díjátadó Gálaest zenei fellépője Snétberger Ferenc és ifjú tehetséges tanítványai voltak.



Reklám Világszövetség
(IAA) Magyar Tagozata
Magyarországi Kommunikációs
Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ)

Támogatók, együttműködő partnerek

AWARDING IDEAS THAT WORK ®
© Effie Worldwide, Inc. All Rights Reserved. Effie is a registered trademark / service mark of Effie Worldwide, Inc.
MAKSZ     IAA
X
Szöveg