Effie Awards

Nevezési kategóriák

  • Élelmiszer kategória
    1. étel (tejtermék, tészta, konzerv, kutyaeledel, stb.)
    2. snack (édesség, desszert, keksz, stb.)
    3. alkoholos italok
    4. nem alkoholos italok
    5. egyéb
  • Szolgáltatások kategória
    1. pénzügyi (bank, biztosító)
    2. telekommunikáció
    3. média (tv, rádió csatorna vagy műsor, online portal, stb.)
    4. turizmus, utazás, szabadidő
    5. kulturális szolgáltatás (fesztivál, koncert, előadás stb.)
    6. egyéb
  • Egészséges életmód (termékek, szolgáltatások)
  • Image kategória
  • Társadalmi célú kampány kategória
    1. 1%-os kampány
    2. adománygyűjtés
    3. egyéb
  • Fogyasztási cikkek
    1. kozmetikumok, szépségápolás
    2. autóipar, alkatrészek
    3. egyéb
  • Gyógyszer és gyógyhatású termékek
    1. OTC gyógyszerek
    2. egyéb
  • Üzleti kommunikáció (b2b) kategória
  • Bevezetőkampány kategória
    1. termék / szolgáltatás bevezetés
    2. termék / szolgáltatás újra bevezetése
  • Kis költségvetésű, gazdasági célú kampányok kategória (5 millió forint alatti)
  • ?Doing good?
    vállalatok, márkák által indított CSR kampány szociális, társadalmi vagy kulturális tevékenységben való részvétel, felhívás, mozgósítás céljából ? elsődlegesen nem kereskedelmi szándékkal (pl. adott cég vagy márka karácsonyi adománygyűjtő akciója, adott cég vagy márka játszótér létrehozás/felújításhoz való mozgósítása, adott cég vagy márka által szervezett futóverseny nemes cél érdekében, adománygyűjtéssel összekötött speciális országos promóciók stb.) Az ide nevezett alkotások ezen és az Image kategórián kívül más kategóriában nem indulhatnak.
  • Kereskedelem kategória
    1. kereskedelem
    2. e-kereskedelem
    3. kereskedelmi akció (az 1 napostól a max. 4 hétig tartó akcióig)
  • Hosszú távú hatékonyság kategória (min. 3 év tartósan kiemelkedő eredményei egy adott terméknél, szolgáltatásnál)
  • Big marketing idea
    Olyan újszerű, eddig nem alkalmazott marketing megoldások bemutatása, amelyek döntően hozzájárultak a hatékony eredmény eléréséhez.
  • Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok
    Nem tartalmazhat fizetett vagy nem fizetett televízió-, rádió-, sajtóhirdetést-, óriás plakát-, citylight-, mozireklám megjelenést. (ide nevezhetők pl. PR, ?word of mouth?, DM, e-dm kampányok, loyalty program, esemény stb.) Az itt pályázó alkotások nem indulhatnak egyúttal a Kis költségvetésű kampányok kategóriában is.
  • Branded content
  • Szezonális marketing
    Az év jellegzetes időszakai, az ünnepek és események (pl. Karácsony, Húsvét, Anyák napja, Valentin-nap stb.) lehetőséget biztosítanak az iparági szereplőknek, hogy kommunikációs stratégiát építsenek fel a célközönség ezen meghatározott időszakra vonatkozó érdeklődésére alapozva. Ebben a kategóriában azokat díjazzuk, akik sikeresen éltek egy jellegzetes időszak, ünnep vagy kulturális esemény kínálta lehetőséggel, elérve vagy túlszárnyalva a kitűzött célokat.
  • Youth marketing (tinédzsereknek, fiatal felnőtteknek szóló aktivitások)


Az Effie szervezői fenntartják annak jogát, hogy a benyújtott pályázatokat a pályázó tájékoztatása mellett az általa megjelölt kategóriától eltérő kategóriába átsorolják, valamint - szükség esetén - módjukban áll az egyes kategóriákat összevonni vagy további egységekre bontani.
Feliratkozás

Hírek, aktuális információk a 2020-as versenyről első kézből, elsők között.


Eseménynaptár

Effie Awards Hungary 2019 Évkönyv: letöltés

Effie Awards Hungary 2019 Platina/Arany/Ezüst/Bronz díjas alkotások: letöltés
Effie
Digital hungary
onbrands

Támogatók

Együttműködő partnerek

AWARDING IDEAS THAT WORK ®
© Effie Worldwide, Inc. All Rights Reserved. Effie is a registered trademark / service mark of Effie Worldwide, Inc.
MAKSZ     IAA
X
Szöveg