Effie Awards
Media Hungary

A zsűri jó tanácsai

„Az igazán jó pályázati anyag történetet mesél el. Magával ragad, és arra késztet, hogy még többet akarjunk belőle.”

„Jobban kell fókuszálni a médiastratégiára. A pályázók megemlítettek TV-s és nyomtatott reklámokat, azonban nem mindig fűzték hozzá, hol futottak ezek a reklámok, és mi volt a célközönség visszajelzése.”

„Az eredményeket úgy kell visszacsatolni a célkitűzésekhez, hogy adatdömping helyett inkább legyen történetmesélő keretbe foglalva.”

„Fűzze össze a történetet annak bemutatásával, hogyan sikerült a munkájával elérni az eredményeket – támassza alá a munka értékét bizonyítékokkal, magyarázza el mi miért és hogyan történt.”

„Vigyázni kell arra, hogy a teljesítménymutatók (KPI) ne tűnjenek úgy, mintha utólagosan lettek volna kialakítva. Segítsen a zsűrinek megérteni, miért voltak ezek fontosak, és miért az adott referenciaszint volt a mérvadó.”

„Egyértelműen fejtse ki, hogyan született meg a insight, és miért volt ez releváns a marketingjük szempontjából.”

„Kapcsolja össze a kommunikációs stratégiát a célkitűzésekkel és az insightokkal. Enélkül csak médiatervről beszélhetünk, nem pedig kommunikációs stratégiáról.”

„Szavak helyett használjanak több ábrát és grafikont. Könnyebb vizuálisan feldolgozni az eredményeket, mint hosszas elbeszélő formában.”

„Túl sok a mi, nem elég a miért. Miért akarja az ismertséget x %-kal növelni? Mit jelentene ez a cégének/ügyfelének a valóságban? Az eredménynél ne hiányozzanak a háttér-információk.”

„A videóban a kreatív elemeket kell bemutatni, az írásos anyag pedig tartalmazzon egy érdekes, megkapó történetet.

„A pályamunkát olvassa át valaki, aki nem a csapat tagja. Túl gyakran fordul elő az, hogy a pályázók feltételezik a zsűritagnál az adott kategóriához tartozó speciális ismeretanyag meglétét, ezért kihagyják a tágabb kontextus bemutatását.”

„Ne fogalmazzon bonyolultan és terjengősen, az egyszerű és rövid anyag jobb.”

Eseménynaptár

2018. évi Effie döntőbe jutott alkotásainak rövid összefoglalói: letöltés
2019. március 20.
verseny kiírása
2019. március 20-tól
lehet zsűritagnak jelentkezni a megadott kritériumok alapján
2019. április 10.
workshop 1.
2019. április 15.
workshop 2.
2019. április 24.
workshop 3.
2019. május 20.
early bird nevezési határidő
2019. június 3.
kedvezményes nevezési határidő
2019. június 17.
normál nevezési határidő
2019. július 1.
végső nevezési határidő
2019. július 15.
extra nevezési határidő
2019. november 15.
Díjátadó Gálaest

Támogatók

Együttműködő partnerek

AWARDING IDEAS THAT WORK ®
© Effie Worldwide, Inc. All Rights Reserved. Effie is a registered trademark / service mark of Effie Worldwide, Inc.
MAKSZ     IAA
X
Szöveg