Effie Awards

A zsűri jó tanácsai

„Az igazán jó pályázati anyag történetet mesél el. Magával ragad, és arra késztet, hogy még többet akarjunk belőle.”

„Jobban kell fókuszálni a médiastratégiára. A pályázók megemlítettek TV-s és nyomtatott reklámokat, azonban nem mindig fűzték hozzá, hol futottak ezek a reklámok, és mi volt a célközönség visszajelzése.”

„Az eredményeket úgy kell visszacsatolni a célkitűzésekhez, hogy adatdömping helyett inkább legyen történetmesélő keretbe foglalva.”

„Fűzze össze a történetet annak bemutatásával, hogyan sikerült a munkájával elérni az eredményeket – támassza alá a munka értékét bizonyítékokkal, magyarázza el mi miért és hogyan történt.”

„Vigyázni kell arra, hogy a teljesítménymutatók (KPI) ne tűnjenek úgy, mintha utólagosan lettek volna kialakítva. Segítsen a zsűrinek megérteni, miért voltak ezek fontosak, és miért az adott referenciaszint volt a mérvadó.”

„Kapcsolja össze a kommunikációs stratégiát a célkitűzésekkel és az insightokkal. Enélkül csak médiatervről beszélhetünk, nem pedig kommunikációs stratégiáról.”

„Szavak helyett használjanak több ábrát és grafikont. Könnyebb vizuálisan feldolgozni az eredményeket, mint hosszas elbeszélő formában.”

„Túl sok a mi, nem elég a miért. Miért akarja az ismertséget x %-kal növelni? Mit jelentene ez a cégének/ügyfelének a valóságban? Az eredménynél ne hiányozzanak a háttér-információk.”

„A pályamunkát olvassa át valaki, aki nem a csapat tagja. Túl gyakran fordul elő az, hogy a pályázók feltételezik a zsűritagnál az adott kategóriához tartozó speciális ismeretanyag meglétét, ezért kihagyják a tágabb kontextus bemutatását.”

„Ne fogalmazzon bonyolultan és terjengősen, az egyszerű és rövid anyag jobb.”

Eseménynaptár
Szeptember 24. 10.00-10.45
Webinarium: részletek
Szeptember 29. 10.00-10.45
Webinarium: részletek
September 23-24
for Ideas That Work®: 2020 Leadership Summit & Awards Celebration UK, a virtual event recognizing the best of our industry. Hear from Javier Meza, Ann Mukherjee, Dino Myers-Lamptey & more. Free to attend. For the full program and to register: http://ow.ly/dKEb50BaJ7Z
The latest Effie Report
released by Effie U.S. & Ipsos, finds disruption as key theme to #effective campaigns. The Report, which analyzed entrant and winner data from the 2019 U.S. competition, provides highlights, trends and practical examples of effective marketing best practices across Effie’s 4-pillar framework. Read the report here: http://ow.ly/s1JK50BbUwt
2020. október 30. 12:00
Nevezési határidő

Effie Awards Hungary 2019 Évkönyv: letöltés

Effie Awards Hungary 2019 Platina/Arany/Ezüst/Bronz díjas alkotások: letöltés

Feliratkozás

Hírek, aktuális információk a 2020-as versenyről első kézből, elsők között.

Digital hungary
onbrands

Támogatók

TV2 Csoport

Együttműködő partnerek


AWARDING IDEAS THAT WORK ®
© Effie Worldwide, Inc. All Rights Reserved. Effie is a registered trademark / service mark of Effie Worldwide, Inc.
MAKSZ     IAA
X
Szöveg