Effie Awards
Effie Awards
 
Eseménynaptár
2017. június
Versenykiírás és további információk
Effie győztesek
Effie.org
Garanciák       

Effie története

Az EFFIE díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelyet a New York-i Amerikai Marketing Szövetség (New York AMA) alapított 1968-ban. Az EFFIE célja az olyan, hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Az EFFIE az egyetlen olyan szakmai díj, amely a kreativitáshoz hozzárendeli a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is, azaz az egyetlen, amely a reklám mögötti valódi célt, az eredményességet díjazza.

Sikeresen szembenézni a kihívásokkal - így fogalmazhatnánk meg az EFFIE által elismert legfőbb ismérvet. Hogy mi a siker titka? A válasz igen egyszerű. A díjnyertes EFFIE kampányok megfelelő mértékben ötvözik és alkalmazzák a marketing különböző elemeit, és összhangot teremtenek a marketingtervezés, a piackutatás, a médiatervezés és –vásárlás illetve a kreatív megvalósítás között. Mivel egy márka sem épülhet és maradhat sikeres az ügyfél és az ügynökség közti kiegyensúlyozott együttműködés nélkül, fontos, hogy a pályázat erre a harmonikus kapcsolatra is bizonyítékul szolgáljon.

Az EFFIE nem kizárólag amerikai jelenség: 49 évvel ezelőtti megjelenése óta világszerte a hatékony reklámozás szinonimájává vált. Ennek eredményeképpen már több mint 40 országban rendezik meg ezt a rangos versenyt.