Effie

Az Effie-ről

Az Effie-re a hirdetők és az ügynökségek világszerte, mint az iparág egyik legkiemelkedőbb, egyedülálló elismerésére tekintenek, amely díjazza a sikeres és hatékony marketingkommunikáció minden formáját. 1968 óta az Effie megnyerése a teljesítmény globális szimbólumává vált, világszerte több mint 40 országban rendezik meg a versenyt.

Az Effie a hatékony marketing megvalósításának és megvalósítóinak megmérettetése.

Az Effie elsősorban hatékonysági díj, az adott piacon bizonyított eredményeket vizsgálja és értékeli. A kreatív megvalósítás az Effie-folyamat részeként jelenik meg és a zsűritagok is ekként értékelik.

Az Effie célja az olyan, sikeres, hatékony marketingkommunikációs aktivitások és megoldások elismerése, amelyek az adott piaci környezetben maximálisan beváltották a hozzájuk fűzött reményeket: bizonyítottan teljesítették, sőt meghaladták az eredetileg kitűzött, világosan meghatározott célokat. A pályázatok értékelése elsősorban a célokkal szembeni teljesítmény objektív bizonyítékain alapul.

Mivel egy márka sem épülhet és maradhat sikeres az ügyfél és az ügynökség közti kiegyensúlyozott együttműködés nélkül, fontos, hogy a pályázat erre a harmonikus kapcsolatra is bizonyítékul szolgáljon.

Eseménynaptár
2018. május 29. 14.30
Workshop
Central Médiacsoport irodaháza
(Bp. III. Montevideo u.9.)
2018. szeptember 11.
Zsűrizés
2018. október 2.
Zsűrizés
2018. november 9.
Gálaest
Várkert Bazár

Támogatók, együttműködő partnerek

AWARDING IDEAS THAT WORK ®
© Effie Worldwide, Inc. All Rights Reserved. Effie is a registered trademark / service mark of Effie Worldwide, Inc.
MAKSZ     IAA
X
Szöveg